FASE 1 : ORGANITZACIÓ I
TEMPORALITZACIÓ DE LA TASCA
DATA: 8 al 11 d’octubre de 2012 HORES: 10
|
Objectius:
-Conèixer
les diferents funcions que desenvolupa l’orientadora.
-Conèixer
els diferents serveis que ofereix el centre d’EE.
-Conèixer
els alumnes amb els qui treballarem en aquestes pràctiques.
-Elaboració
de la línia de treball a realitzar durant el pràcticum.
Destinataris/Àrees:
El centre, docents, alumnes i persones que estiguin en contacte amb ells.
|
FASE 2 : PLANIFICACIÓ DE LA TASCA I PROPOSTA DE
INTERVENCIÓ
DATA: 15 al
23 d’octubre de 2012
HORES: 15
|
Objectius:
-Consultar
i interpretar els informes de diagnòstic.
-Contrastar
la informació amb la tutora del centre i la tutora de pràctiques.
-Realitzar l'Avaluació Psicopedagògica.
-Valorar
el tipus de feina a realitzar amb aquest tipus d’alumnat: sistemes
alternatius de comunicació mitjançant
les tic, pictogrames...
Destinataris/Àrees:
Families, docents i alumnes.
|
FASE 3: INTERVENCIÓ
DATA: 24
d’octubre al 22 novembre de 2012
HORES: 40
|
Objectius:
-Dissenyar
un model d’intervenció adequat a les necessitats reals dels alumnes
mitjançant les TIC com a eina d’aprenentatge.
-Aprofundir
en el treball de diferents aspectes: autocontrol, motivació…
-Valorar
les necessitats reals de cada un dels alumnes.
Destinataris/Àrees:
alumnes.
|
FASE 4: ANÀLISI I VALORACIÓ
DE LA INTERVENCIÓ
DATA: 26 al 3 de desembre de 2012 HORES: 10
|
Objectius:
-Considerar
els aspectes més rellevants de la intervenció.
-Reflexionar
sobre els aspectes positius i aspectes de millora de la intervenció
realitzada a terme.
-Treure
conclusions reals de la intervenció i les TIC com a eina d’aprenentatge.
-Valorar
les relacions amb els diferents professionals que han intervingut en la
tasca.
Destinataris/Àrees:
alumna en pràctiques.
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada