PLANIFICACIÓ DE LA TASCA I PROPOSTA D'INTERVENCIÓ
En aquesta fase em de dir que ens hem allargat una mica més per motius d'horaris i dies que venen els alumnes al Centre d'Educació Especial, especialment en Marco, amb el qual només coincideixo un dia a la setmana, que és el dijous.
Com ja he comentat en un missatge anterior el que farem per iniciar la nostra intervenció és passar una Avaluació Psicopedagògica als dos alumnes, per a poder establir unes pautes de conducta i de feina dins la classe i també per a les famílies.
Seguidament, ens fitxarem com les noves tecnologies són un mitjà que afavoriran o no la comunicació, la relació, l'aprenentatge d'aquests alumnes. La meva primera impressió després de l'observació dins l'aula, és que al manco s'avorreixen menys o no s'avorreixen quan empram les noves tecnologies i que l'atenció augmenta més que fent les feines convencionals d'aula. Tot això ho anirem esbrinant en la pròxima fase i no vull avançar-vos més per ara.
He de dir que les tutores dels dos alumnes en concret, m'han acollit molt bé i m'ajuden en la meva tasca.
Han posat a la meva disposició tota la informació, els materials i estratègies que empren per a que ho pugui consultar quan vulgui.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada