Avui, a la fi ens hem pogut reunir amb la tutora de l'aula d'en Micky. Ens ha costat moltíssim coincidir, i això ens ha fet allargar la situació.
La reunió no ha estat el millor, ja que la orientadora i jo proposàvem una sèrie de pautes que a continuació enumeraré i l'actitud de la tutora ha estat de "això no servirà", "això no li anirà bé"...
Les pautes que enumeraré venen a ser pautes com a prevenció de problemes de conducta:
-Tenir-lo ocupat dins l'aula, ja que quan no es troba ocupat, de seguida desconnecta i no vol fer res.
-Crear racons dins l'aula (envers de treure'l a fora de l'aula com fa, crear un racó del pensar per exemple).
-Racons teach. Són petites activitats i molt senzilles perquè vagi fent tot sol. Servirà com a entrenament per a la seva autonomia.
-Taller de contes. Els contes li agraden moltíssim i és una eina amb la qual es pot treballar vocabulari, la comprensió, l'atenció...
-Taller de música. Li encanta la música i seria trobar una música adequada amb un material visual adequat per anar treballant.
Després d'analitzar cadascuna de les pautes anteriors i posar-les en comú amb la tutora, ha estat molt molt difícil trobar un canal conjunt de treball. Tot han estat "negatives" i no hi ha hagut cap intenció de "ho provaré".
Enfront aquesta actitud la orientadora (tutora de pràctiques) ha decidit treure'l alguna sessió per a treballar amb ell alguna habilitat i a la vegada descobrir coses que li interessin més. És difícil treballar amb professionals que no entenen la seva feina com a un treball cooperatiu en benefici sempre del nen o la nena.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada